środa, 23 lipca 2008

FISH - 23.10.2007 - ten koncert był niesamowity!


Do mojego miasta przyjechał FISH i dał ognia w klubie Graffiti.
To niesamowite ile ten facet ma energii i jakim jest luzakiem (dowcipniś słowo). 
Na swoim "Clutching At Stars Tour" wykonywał utwory z najnowszego albumu 13thstar
oraz utwory z "Clutching At Straws" z okazji 20 rocznicy wydania tej plyty (1987).
Set lista koncertu, którą dorwałem po koncercie od perkusisty Pana Griffithsa, 
obejmowała:
1. slainte
2. circle line
3. so fellini
4. square go
5. perception
6. manchmal
7. hotel hobbies
8. warm wet circles
9. that time of the night
10. dark star
11. sugar mice
12. white russian
i na bis
cliche

a potem jeszcze

incommunicado

wspólne rozpijanie "zobrowka" ;-)

Koncert skonczył się o 23, a ja do pierwszej w nocy nie mogłem zasnąć - tak bylem naladowany
adrenaliną.
Ha a jeszcze najlepsze....
przed koncertem było spotkanie (może nie w najodpowiedniejszym miejscu dla Fish-a bo w Empiku
wśród książek i czasopism) dowiedziałem się o nim niemal w ostatniej chwili.
FISH był dość zaskakujący, nie chciał odpowiadać na zbyt wiele pytań, ale chętnie dawał 
autografy, wszystkim, aż do wyczerpania się chętnych.

Mi udalo się tez poprosić o wspólne zdjęcie i autograf na  płycie starego Marillion.



Załączam zdjątka (jedno z cyfrówki, a reszta z Nokii z konceru)
Support to Belive (tez świetnie wypadli - fajna skośnooka laska ze skrzypcami).

Brak komentarzy: