wtorek, 12 maja 2009

Marek Niedźwiecki w Lublinie!

Wczoraj /11.05.09/ miałem niebywałąokazję porozmawiać z Markiem Niedźwieckim po jego spotkaniu ze studentami WSPiA w Lublinie, które odbyło się z inicjatywy studentów dziennikarstwa pod tytułem "Radio - moj sposób na życie."

Pan Marek opowiadał o swoim życiu w Szadku oraz o początkach fascynacji radiem i drodze do radiowej Trójki. Trochę było wspomnień związanych z początkami Listy Przebojów Programu Trzeciego PR oraz o nawiązaniu znajomości z Basią Trzetrzelewską. Jeśli chodzi o warsztat dziennikarski Marek Niedźwiecki wspominał swoje pierwsze wywiady z gwiazdami muzyki, opowiadał również jak wygląda jego tydzień pracy. W trakcie spotkania uczestnicy dowiedzieli się o jego ewentualnym powrocie do Trójki. Ta ostatnia informacja szczególnie mnie ucieszyła, bo kotłuje się w Programie Trzecim od pewnego czasu, ale Marek Niedźwiecki zawsze będzie dla mnie redaktorem muzycznym tej stacji. Im blizej końca spotkania Pan Marek bardziej się rozkręcał i czuło się między nim a sluchaczami większą bliskość. Spotkania i rozmowy z takimi ludźmi pozostają w pamięci do końca życia. 

PS Zdobyłem kilka autografów na płytach i książce o Liście Przebojów Trójki oraz oczywiście zrobiłem sobie z Markeim Niedźwieckim zdjęcie. Pozdrawiam wszystkich oddanych fanów Trójki!







Brak komentarzy: